2 lipca 2019 / NEWS


Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Do Sunrise Festival coraz bliżej. Piszecie do nas wiele wiadomości, dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Przeczytajcie nasze FAQ, a dowiecie się między innymi szczegółów dotyczących przedłużonej aktywacji biletów, zakupu wejściówek z opcją odbioru na miejscu i zmiany danych na zarejestrowanym bilecie. W razie wątpliwości jesteśmy do Waszej dyspozycji.


Do kiedy trwa sprzedaż biletów przez Internet?
Sprzedaż biletów przez Internet trwa do 13 lipca. Od 15 lipca wejściówki będzie można kupić wyłącznie w kasach w Podczelu. 

Do kiedy jest prowadzona wysyłka biletów?
Ostatnie wysyłki na terenie Polski będziemy nadawać 9 lipca. 

Od kiedy zamówione bilety będą możliwe do odebrania tylko w punkcie informacji w Podczelu?
Do 7 lipca bilety można zamawiać tylko z możliwością doręczenie paczki na terenie Polski. Opcja odbioru na miejscu pojawi się w bileterii internetowej 8 lipca. Kupione wejściówki będzie można odebrać na miejscu od 15 lipca w Podczelu.

Do kiedy trzeba aktywować bilet? Od kiedy będzie je można aktywować w kasach w Podczelu?
Wszystkie bilety zakupione do 7 lipca włącznie trzeba aktywować do 10 lipca. Wejściówki kupione później będzie można personalizować tylko na miejscu w Podczelu w specjalnych punktach samoobsługowych. Aktywacja będzie możliwa od 18.07.

Czy będzie parking, w jakiej cenie i gdzie kupić bilet?
Na terenie festiwalu będzie dostępny parking. Bilet wjazdowy będzie można kupić przy wjeździe w cenie 20 złotych/dzień. Posiadacze zakupionych wcześniej voucherów musza posiadać je wydrukowane ze sobą podczas wjazdu. Pojazdy nieupoważnione do parkowania pozostawione na parkingu będą odholowane na koszt użytkownika. 

Czy mogę aktywować bilet kupiony innej osobie z mojego konta?
Bilety można aktywować z dowolnego konta. Trzeba jednak pamiętać, że w takim przypadku saldo oraz historia transakcji będą widoczne tylko na koncie osoby, która aktywowała wejściówki.

Czy na terenie festiwalu będzie ogólnodostępny depozyt dla wszystkich i ile będzie kosztowało pozostawanie w nim rzeczy?

Na terenie festiwalu będzie dostępny depozyt. Jego pojemność będzie ograniczona, dlatego korzystanie z niego będzie w myśl zasady kto pierwszy ten lepszy. Koszt 20zł/dzień

W jaki sposób można doładować opaskę?

Opaski można doładować tylko na terenie festiwalu w specjalnych punktach, tak zwanych kantorach. Przyjmujemy płatności gotówką oraz kartą płatniczą.

Czy opaską z jednego dnia będzie można płacić w kolejny, jeżeli zostaną na niej pieniądze? 
Opaski są aktywne tylko i wyłącznie w dzień, do którego są przypisane, dlatego nie będzie możliwości płacenia w dzień inny. Dopuszczamy jednak transfer pieniędzy z jednej opaski na drugą. Będzie można to zrobić w kantorach. W takiej sytuacji trzeba mieć przy sobie obie opaski.

W jaki sposób można zmienić dane na zarejestrowanym bilecie? Czy to coś kosztuje?
Dopuszczamy taką możliwość. Żeby zmienić dane na aktywowanym bilecie trzeba zalogować się na swoje konto na stronie https://opaska.sunrisefestival.pl/ i zaznaczyć zgodę na zmianę danych. Następnie w Centrum Informacji zlokalizowanym w Podczelu trzeba wnieść opłatę (100 złotych). Po dokonaniu płatności będzie można zmienić dane w punkcie samoobsługowym.


Co zrobić w sytuacji, gdy kupiłem bilet na dany dzień, a po aktywacji widnieje komunikat, że bilet jest aktywny, ale na inny dzień? 
Obsługujemy dziesiątki tysięcy zamówień, dlatego mimo wielu starań zdarzy nam się popełnić ludzki błąd. Czasami bilety przypisane na dany dzień zostały wysłane do osoby, która zamawiała wejściówki na inny dzień. W takim przypadku prosimy zgłosić się do nas pisząc przez panel opaski lub zamówienia. Odpowiednie poprawki zostaną niezwłocznie zaktualizowane w systemie. Zapewniamy, że każda osoba, która zakupiła bilet nie pozostanie bez pomocy i na pewno przejdzie przez bramy festiwalu.

Czy opaska musi być aktywowana osobiście, czy system sam ją aktywuje automatycznie 10 lipca?
Każdy bilet kupiony do 7 lipca musi zostać aktywowany do 10 lipca. System nie będzie ich personalizował opasek automatycznie. Nieaktywowane bilety stają się bezużyteczne i nie będzie można z nich skorzystać. W takiej sytuacji nie ma możliwości starania się o zwrot kosztów.

Czy mogę wejść na teren festiwalu nie mając 18 lat? 
Wstęp na festiwal mają tylko osoby pełnoletnie, które w danym dniu imprezy mają skończone 18 lat (nie rocznikowo).

Co zrobić, jeżeli przesyłka z biletami do mnie nie dotarła? 
Status przesyłki można sprawdzić w panelu zamówień. Widnieje tam też numer nadania, jeśli przesyłka została nadana. Status przesyłki można sprawdzić odpowiednio na stronie kuriera DPD lub Poczty Polskiej. W przypadku, gdy paczka została zwrócona do nadawcy prosimy czekać na maila z informacjami o odbiorze przesyłki na miejscu w Podczelu. 

Bilety w sprzedaży na www.bilety.sunrisefestival.pl


2 lipca 2019